Sportlov? No way

Behövde verkligen en ledig dag! Trots att det är uppehåll både från Funkykidz och sången har detta varit min mest fullbokade vecka på länge! Jobbat tre dagar i sträck plus åkt in och dansat en eller två klasser varje dag, bara det tar sjukt mycket på krafterna! Sen har jag träffat Emma i måndags och igår var jag och Sandra hos Elina. Jättekul båda grejerna, alltid kul att ses även om det inte blir så ofta. Det är sådana vänner som verkligen är värdefulla! Även om det ibland kan gå flera år emellan vet man var man har varandra och när man väl ses är det precis som vanligt!

Idag är det dags att bli rödtott! Wiiie! När man väl har börjat färga håret känns det som att det finns oändligt många nyanser man vill prova på! Haha så ska passa på att gå igenom ett par stycken innan det blir blondt igen! Sen blir det avskedsfest för Dalia ikväll, innan hon åker iväg tll Norge i några månader.


Något åt detta hållet har jag tänkt mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0