Halloo

Igår var det verkligen fullt upp! Först en hel arbetsdag och sen direkt in till Göteborg för stepp och zumba. Snacka om svettigt! Men känns skönt att vara igång ordentligt och träna så mycket man orkar. Nästa vecka är det "lov" vilket inte betyder ledigt utan bara ett lite annorlunda schema och då ska jag passa på att prova på lite andra klasser! Får väl göra upp en planering i helgen och pussla ihop vilka man hinner med!

Idag ska jag vikariera på två Funkykidz-klasser här i Kungsbacka. Kan bli intresant att se om de är annorlunda mot mina egna grupper. Så därför hoppar jag över min egen dans ikväll och har som tur är kunnat flytta sånglektionen tills imorgon. För sången missar jag inte i första taget! Jag har verkligen en jättebra sångpedagog och känner att utvecklingen går framåt hela tiden. Och det viktigaste är att jag känner att hon är där för att hjälpa mig framåt och det verkligen är anpassat efter mig, min dagsform, mina mål och så vidare och att jag därför inte känner att jag måste leva upp till något speciellt utan bara utvecklas och göra det bästa för min egen skull. Känns jätteskönt!

Måste bara berätta om de små söta dansbarnen också! Vissa har börjat bli jättegulliga nu när man lärt känna dem lite. Jag har fått två teckningar denna veckan och vissa vill bara sitta bredvid fröken eller sitta i knäet och jag har fått flera hejdå-kramar! Den sidan av arbetet är verkligen jättemysig! :)

Imorgon ska vi kolla på estettreornas musikalförställning. Känns inte alls längesen som det var vi som i stort sett bodde där inne i teatern och repade och hade förseställningar typ dygnet runt!


Vi i våra fina dräkter i Sceniskt musikprojekt 09


Kommentarer
Postat av: madde

ja jag är med :) har ett vitt linne och svarta shorts och svarta strumpor, håret uppsatt i en knut :D haha! hoppas allt är bra med dig :)

2011-10-27 @ 21:58:01
URL: http://mhmad.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0