There's no business like show business

3 musikalföreställningar på cirka ett dygn, det är väl ganska bra jobbat? Igår: Legally Blonde i Malmö. Jättebra! Riktig feel-goodmusikal, man blev verkligen glad av den och jag gillar musiken och budskapet jättemycket. Idag: Först Peter Jöback + två riktigt duktiga tjejer på konserthuset. Rena himmelriket om man gillar musikal. En bra blandning mellan gammalt och nytt och i andra akten var det bara riktigt kända låtar. Och vad SNYGG och charmig Peter är. Och jag lovar, han kollade rätt på mig minst en gång!!! Höjdpunkten var nog Defying Gravity, då var det nära till tårarna. Ikväll såg jag musikaltreornas föreställning på Balettakademien. Den var dock inte riktigt min stil. Ganska mörk, seg och enformig. Men såklart var eleverna jätteduktiga, inget snack om det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0