En sockerbagare..

Idag försökte jag mig på att baka bröd (var dock inget socker i, men jag tyckte att rubriken lät bra ändå) och det blev faktiskt jättebra! Det var en himla massa olika saker man skule ha i: olika kross och vetekli och mjöl och allt var det var, och även banan, filmjölk, solroskärnor och valnötter. Det blev mycket saftigt och gott, så jag visade mig vara bra på det, eller så kanske det kan ha något att göra med att det var ett recept som "passar bra för barn", jag vet inte!

Sen var det jazz ikväll och Anna var tillbaka. Hon har varit borta den första månaden, för att repa till Legally Blonde i Malmö (som jag ska se nästa vecka). Men nu ska vi alltså ha henne resten av terminen. Lite svårare koreografi idag, men till slut började jag få kläm på den. Ibland behöver man utmaningar.

Imorgon ska jag till Chalmers och äta lunch med Sandra och några andra glada Lejon. Det känns lite nervöst, men Sandra har lovat att de är ganska snälla mot esteter där. Men jag tyckte ändå att det var säkrast att låna någon smart bok av henne att ha under armen, liksom ifall att. Men hon tyckte visst inte att det behövdes, så vi får se... ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha du e la för rolig!!

2011-10-04 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0