Satans träningsvärk!

O M G!!!!!!!!! Har aldrig haft så här ont i musklerna i hela mitt liv! Det började lite oskyldigt med gymmandet i måndags. Visst tog man i ordentligt, men inte hade jag kunnat tänka mig att kroppen skulle slå bakut på detta sättet. När jag kom hem från dansen igår kväll var det bara helt stört, vilken smärta i insida lår. Jag visste liksom inte hur jag skulle ta mig från matbordet till duschen utan att typ gå sönder. Och hela dagen idag har det värkt och plågat mig. Jag hade dock bestämt mig för att ta en dansklass ikväll, tänkte att det brukar ju alltid kännas bättre när man kommer igång och rör sig och blir varm, men njaaa vet inte direkt om det funkade ikväll. När vi skulle stretcha med benen i 2:a position måste jag ha sett ut som ett riktigt skämt. Bara att öppna benen till 90 graders vinkel gjorde så ont att jag ville skrika. Men jag klarade att vara med hela klassen i alla fall, även om alla rörelser inte blev så smidiga. Så, skönt att få klaga av sig lite grann och för hoppningsvis även få lite medlidande från er mina kära vänner! Upp till 5 dagar har jag hört att räningsvärk kan hålla i, men låt oss hoppas att denna blir kort och intensiv!


Du hade nog inte sett så glad ut tjejen om du visste vad som väntade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0