Hotter than fire

Åhhhhh är så nöjd med dagen! Det var allt lite spänt och pirrigt innan! Allt kan ju hända när man jobbar med barn liksom! Men det flöt på kanon, alla barn var såååååååååå duktiga, jag var megastolt över mina grupper och så himla imponerad av de andra. Och Eric Saade var verkligen en positiv överraskning. Att han är olagligt charmig och dansar bra visste jag ju redan, men har tyvärr fått ett väldigt divigt intryck av honom. Men han var så himla gullig och trevlig i sina mellansnack och sa verkligen fina saker till barnen och sådär, så någon divighet märkte man inte av där i alla fall! Och han körde en väldigt avskalad version av Manboy och där hörde man att killen kan faktiskt sjunga väldigt bra egentligen, bara han inte flåsar runt och kör för mycket dansmoves. Så jag gissar att man inte kan få både och, både en fartfylld dansshow och skönsång på samma gång, men okej jag överlever! Kommer förresten somna med Hotter than fire trallandes i hjärnan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0