Feeling dizzy

Hände något jätteläskigt på dansen ikväll. Efter de första övningarna började det bara flimra framför ögonen på mig, precis som när man reser sig för hastigt, bara det att det inte försvann efter några sekunder. Och sen slog det lock för öronen så jag hörde typ inte. Har aldrig svimmat eller något sådant i hela mitt liv så är inte van vid att sådana saker händer. Fick sitta ett tag, ta lite vatten och lite luft och sen var det som tur var som vanligt igen. Vet inte om det kan vara någon biverkning på penicillinet kanske!? Läste i alla fall att man bland annat kunde bli illamående och dålig i  magen av det, men kommer inte ihåg ifall det stod något som liknade detta. I övrigt var det i alla fall en jätterolig dansklass! Har missat den några veckor i rad nu så det var ett tag sen. Men vi började på en ny koreografi, som råkade vara den vi gjorde på audition i våras, så med bara lite uppfriskning av minnet satt den som en smäck! Ska nog gå på samma klass imorgon igen. Första gången jag kan dansa på en tisdag, eftersom Funkykidz har slutat nu. Dessutom är det bara två veckor kvar på terminen, så tänker passa på att ta alla klasser jag kan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0