Bomont, var i helsike ligger Bomont?

Ikväll vill jag vara loose, footloose! För ikväll ska jag, Jimmy och Lisa på bio och se den nya Footloose-filmen. Wiiiie! Lite speciellt såklart eftersom vi hade med ett utdrag ur den musikalen i vårshowen. Och Kenny Wormald, som spelar Ren, är helt otroligt snygg, såg honom i Center Stage 2 och höll på att dö! Filmen har inte fått jättebra recensioner, men jag kan inte hjälpa att ha höga förväntningar ändå, om inte annat för igenkänningsfaktorn!

Fick förresten precis ett erbjudande om jobb i december, men var tvungen att tacka nej. Det var som julkortssorterare 10 dagar innan jul. Det lät visserligen som ett bra extrajobb, men man var tvungen att kunna jobba ALLA dagar, kvällar eller nätter under perioden och det går tyvärr inte ihop med min planering. Har ju bland annat redan tackat jag till flera tider på Signes och har lite annat i kikaren också, så det fick bli ett nej. Det tar alltid emot att tacka nej till ett jobberbjudande, men jag får se det som att det var kul att bli tillfrågad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0