Familjen först...

...familjen sist, familjen natt och dag(arna på dagarna är dagarna vi minns!)

Nu är det över, finnished, finito. M1:an 10/11 är ett minne blott. Vår tid här på musikteaterskolan är slut. En efter en flyttar folk iväg från denna lilla by och på tisdag är det min tur. Skumt, konstigt och allmänt svårt att förstå. Jag tror inte egentligen att det har gått in i min tröga skalle att jag faktiskt lämnade Kba och flyttade in med en vilt främmande människa i världens ände för att ägna ett helt år åt musikteater, ännu mindre att jag ska lämna allt detta bakom mig nu. Detta året har verkligen påverkat mig på alla sätt och jag tror inte att det är samma person som flyttar nu tillbaka, eller jo det klart men det har hänt så mycket så man tänker liksom inte likadant. Jag har utvecklats både som människa och som artist och jag är evigt tacksam för det här året!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0