Lonely Tonight

Hittade min låt som jag gjorde som projektarbete på gymnasiet på min mobil för några dagar sedan. Det var nog minst ett år sedan jag lyssnade på inspelningen sist och det slog mig nu att den faktikst är ganska bra gjord. Det är alltid svårt att ha distans till sådant man själv skapat, och även lätt att undervärdera sådant man gjort för längesen, då man tänker att man är mycket bättrte nu. Det var ju ändå snart 3 år sedan jag började jobba med den Men nu när jag lyssnade på den insåg jag att den är riktigt genomarbetad med alla stämmor, både sång och blockflöjt och och oavsett vad man gillar texten och meldion, vilket såklart är en smaksak, är själva låten och inspelningen bra gjord! Alltid kul att komma till sådana insikter! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0