4 dagar

Är ledig i 4 dagar i rad nu! Känns verkligen som jättelängesedan jag hade mer än två dagar på sträck. Så nu ska jag passa på att ha det gött! Idag åkte jag och Dalia in till Gbg och gick runt på stan lite, jag passade på att shoppa upp lite på mitt presentkort på Accessorize, som jag fick när jag fyllde år. Men det var riktigt billigt där med rea och allt så även om jag hittade en del guldkorn sparade jag hälften till en annan gång. Sen blev det jazz på Dansforum. Anna som vi har dansat för en del det sista är verkligen jättebra, jag gillar hennes klasser jättemycket!!!



Min lilla färgglada samling, passar på att måla naglarna nu, eftersom det inte funkar att ha nagellack på jobbet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0