Sportlov!

Nu är man hemma i Kungsbacka och har ett välförtjänt sportlov! Showperioden har varit i stort sett mitt allt de senaste veckorna, låtarna snurrar i huvudet även i sömnen, man tänker på scenkläder dygnet runt och kommer på sig själv med att göra danssteg i miniformat lite titt som tätt! Vi hade ett första genomdrag i söndags och jag var verkligen beredd på kaos! Men första akten funkade i alla fall bra för min del och jag fick jättemycket beröm för sololåten, både att det var bra sång och känsla och det tyckte jag var jättekul, eftersom det är lite av my time to shine i den här showen! :) Men andra akten asså!!!!! Shiiit! Det är ett speciellt klädbyte som är så hysteriskt att man börjar gråta! Man har en halv minut på sig att byta outfit helt och ska samtidigt släppa fram massa folk med bänkar och inte vara i vägen för varandra samtidigt som man ska börja sjunga sin stämma rätt precis när nästa låt börjar! Det tar verkligen död på mig, speciellt eftersom numret innan är ganska stressigt i sig! Men det är ju sånt man inte kan fokusera på under lovet, det kommer lösa sig nästa vecka! Hoppas jag iaf..

Så nu har jag hittills tagit det lugnt, åkte upp hit i går och hade en slapp dag, nu sov jag ganska länge i morse och ska in och träffa Sandra snart! :D




Kommentarer
Postat av: Sandra

Wiii :)

2011-02-22 @ 17:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0