Jag blir galen

Hallu! Måste bara få beklaga mig lite över mitt internet! Det gör mig verkligen galen! Går oftast inte mer än cirka 5-10 min innan det loggar ut sig, och då hänger sig alla program man har uppe, man måste starta om hela datorn och börja om på nytt. Jättekul om man precis ska skicka iväg det där viktiga mailet eller är mitt inne i en spännande chatt! NOOOOOOOOOOOOOOOT!!!!! Skulle äntligen ringa Tele2 och klaga lite, men precis när jag kom fram till rätt snubbe efter att ha väntat i telefonkö och blivit vidareskickad, skulle naturligtvis samtalet brytas! AAAAArghhhh! Men nu har jag kommit på en teori att det kanske kanske funkar bättre med anslutningen i sovrummet och jaa kanske, för nu har jag suttit här i hela (trumvirvel) 20 min utan problem! Hoppas alla tycker mina tekniska problem är jätteintressanta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0