Rätt bågar

Har varit nere hos optikern och provat ut nya bågar. Mina som jag har nu är från 8:an och dessutom ganska skamfilade så det var änna dags att byta. Men guuud vad svårt att bestämma sig! Jag kunde inte välja mellan två par, blir också så stressad när man ska stå i butiken och bestämma sig inför "publik", så jag fick med mig båda hem för att bestämma mig tills imorgon! De till vänster är lite mer trendiga och mer fyrkantiga, dvs de ger ett hårdare intryck, medan de till höger är mer klassiska och ser snällare ut, både pga formen och att de är bruna istället för svarta. Jag gillar båda, tror dock att jag har bestämt mig, men ska ändå sova på saken ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0