Glad tjej!

Då vart första auditiondagen på PAS avklarad! Det var riktigt lägesedan jag var så här nervös. Tror jag var på toa 5 ggr innan audition började :P Men det mesta gick riktigt bra! Dansen var skitsköj och kändes väldigt bra, sången gick bra förutom sluttonen som sprack lite och monologen gick också bra, men jag tror att jag babblade på aningen snabbare än jag brukar! Men huvudsaken är att JAG HAR GÅTT VIDARE TILL LÖRDAGENS PROV!!!!!! :D Och det verkar som att alla mina klasskompisar också har gjort det! Sååå nice!!! Så himla skön stämning det var idag, och betydligt roligare när man kände en massa folk, till skillnad från förra året, då jag blev helt förvirrad när alla verkade känna varandra. Hade väl hört talas om Bjärnum men inte visste väl jag att nästan hela klassen skulle komma och invardera sådär ;) Haha men nu är jag iaf kvar i matchen och tänker ge allt i helgen! JAG VILL KOMMA IN!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0