Gbg imorgon

Har åkt på ännu en dos förkylning, det verkar lite vara temat för denna vårterminen! Har hostat massa inatt, inte så roligt..

Hade körredovisning idag, vi var indelade i olika grupper och min grupp gjorde It's raining men. Som tur var så harde jag basstämman, med tanke på min röst idag! Sen kickade vi igång barnteatern! Jag hamnade i en jättebra grupp och det är jag verkligen glad för, och vi fick Annie, ska bli jättekul! Kommer turnera med den här nere i Skånetrakten vecka 19. Ska hem till Folke om en stund och kolla på filmversionen så att vi får lite koll på läget.

Imorgon blir det en tripp upp till kära gamla Götet! Vi ska besöka BA och PAS och sen efter några timmar på stan gå på Sunset Boulevard på operan på kvällen. Ska bli jättekul och speciellt spännande att förhoppningsvis få se på lektioner på de skolorna man vill komma in på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0