You're the one that I want

Låång dag! Innanför skolans dörran från 8:00-21:00. Föst hade vi redovisning av våra jazzlåtar. Jag tyckte det gick rätt bra, men tydligen måste 90 % av oss höja oss ett snäpp, så jag gissar att det gäller att ligga i.. ;) Sen hade vi dans och där fick vi desto mer beröm! (Tydligen var det tvärtom för den andra gruppen, Jonna skällde på dem på dansen, medans de fick beröm för sången) Efter lunch hade vi TP och gick i genom några scener och sen på draman fick vi ställa massa frågor till Helena och sen även varandra, för att lära känna varandra bättre.

Efter skolan tränade min körgrupp, vi ska redovisa nästa måndag. Vi tänkte köra Down in the river to pray och jag tycker personligen att vi har lagt upp den ganska bra, lite annorlunda sådär! Sen tränade jag och Pontus på våran duett och satte den sista touchen på det hela! Så imorgon är det jag som kommer till skolan som Sandy! Kommer bli riktigt kul och om vi sätter det så bra som nu på slutet kan det bli riktigt grymt! Sen körde vi ett genomdrag av hela våran TP för första gången. Nästa steg är att alla lär sig sina repliker, för känslan är rätt så bra, bara det att man står med näsan i manus eller ber om text varannan replik.

Effektiv dag med andra ord, men det känns jäkligt bra, det är ju därför man är här liksom, för att ta vara på tiden, träna och utvecklas. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0