Visredovisning

Idag var våran danslärare Jonna sjuk, så vi fick ha drama på morgonen istället. Det kanske var tur för mig, för min a höftböjare strejkar fortfarande! Vi gick igenom dramaturgi och hur man bygger upp ett manus, vilket vi har nytta av i våra TP-grupper. Sen hade vi redovisning i halvklass av våra visor som vi har jobbat med de senaste veckorna! Det gick bra och var riktigt härligt att höra 20 riktigt duktiga sångare i rad! Häftigt! Efter lunch hade vi drama, där vi bland annat fick göra en jättesvår samarbetsövning där alla stod på stolar och så skulle man förflytta sig själva och stolarna tvärs över rummet. Det var ganska kaotiskt, men till slut löste vi det!

Har tränat det sista på micktekniken ikväll och även övat på min jazzlåt Corcovado, eftersom jag ska ha dubbel sånglektion på 40 min imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0