Taggar inför veckan

Idag har jag och Lisa varit effektiva minsann! Vi har lagat en massa matlådor och städat hela lägenheten och tvättat! Sen tog jag en långpromenad med telefonen vid örat för att ha ett långt och härligt samtal med Sandra, som kom hem från Italien igår! Satte mig i hopptornet nere vid sjön och så babblade vi på! Känns skönt att ha henne hemma i Sverige igen, även om det fortfarande är några timmar ifrån! Sen har det blivit lite mickteknik (Bleeding Love, har filmat så jag kanske lägger upp någon dag) och MuKu i skolan ikväll.

Igår var det klassfest hos Linnea för oss M1:or som var kvar här över helgen. Det gick väl inte direkt vilt till men kul var det i alla fall!

Imorgon blir det till att gå upp med tuppen, min TP-grupp ska samlas och repa i skolan 06:45! Wihooo! Haha den här veckan kommer ju bli mördarveckan! Sista veckan i grundkursen, TP-redovisning på fre, lär ju innebära en del rep! Träning inför modevisningen vi ska vara med i två kvällar denna veckan! Dessutom de vanliga läxorna och uppgifterna! Det är ju trevligt att man blir mördad med roliga saker åtminstone.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0