Sovmorgon

Sovmorgon idag, börjar inte förrän kl 13:00! Sååå skönt! Hur mycket jag än gillar och trivs med min utbildning, så kan jag inte förneka att några timmars extra sömn mitt i veckan alltid är välkomna!

Veckan har redan varit helt fullspäckad! I måndags var det ju TP-rep från kvart i 7 på morgonen och sen spelade vi för Rikard på kvällen för att få respons. Det gick riktigt bra, men så klart var det en del saker vi skulle fixa till, vilket vi jobbade med igår. Igår var det bl a mickteknik, där jag körde Bleeding Love och vi fick både ljus och spot på oss och blev filmade. Det ver verkligen jättekul, jag kände att jag kunde spela ut mer när man inte såg publiken för allt ljus! Sången var dock inte perfekt, det lät mycket bättre när jag övade, men men känslan var riktigt bra och det var kul! Efter skolan repade vi till modevisningen vi ska vara med i nästa helg. Jag ska gå för Jenssens och Esprit. Vi kommer öppna hela visningen och presentera Josefine Crafoord, som ska vara konfrencier, lite ballt! Sen blev det som sagt några timmars TP, så var inte hemma förrän fram emot halv 11.

Idag är det varken TP eller moderep, det får pausa tills imorgon, så jag får passa på att träna lite individuella grejer, som min poplåt Weak till exempel! Och vi ska ha hip hop på dansen, det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0