Slutet på grundkursen

Inte mycket tid till att blogga dessa dagar! Igår hade vi dejt med TP-gruppen hemma hos Madde och Jenny, för att lära känna varandra bättre och sen tränade vi i skolan fram till halv 12.. Idag har det vari lite lugnare dock! Vi börjar se ljuset med TP:n, bara en vecka kvar tills redovisning imorgon och bara 4 dagar kvar tills publikrep! Shiiiit! Men det känns bra, jag börjar känna mig riktigt hemma i min karaktär.

Har lite problem med vad jag ska köra på micktekniken nästa vecka. Man får välja precis vad man vill, antingen något av det man gjort tidigare eller något helt nytt så kommer vi filma det. Jag är lite inne på Bleeding Love faktiskt! Har märkt att texten på den passar sjukt bra in på mig, eller ja inte riktigt men vissa rader är klockrena liksom! Men har lite beslutsångest så får se till att bestämma mig illa kvickt!

Helt sjukt att det bara är en ynka vecka kvar av våran 6 veckor långa grundkurs nu! Bara en mickteknik kvar och bara en röst & tallektion och som sagt sjuuukt lite kvar innan TP-redovisningen, som hela tiden har kännts jättelångt fram!

Detta året kommer ju flyga fram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0