Party i Kba ikväll!

Ska hem till Kungsbacka ikväll för att fira Jossan som fyllde år igår! Ska bli skitkul!!! Men ska tillbaka hit ner redan imorgon eftersom det är så mycket att göra, ska till exempel träna teaterscener på söndag så det kan jag inte missa! Den här veckan har verkligen varit den tyngsta, både känslomässigt och rent praktiskt hur mycket vi har haft att göra!

Idag hade vi först kör där vi skulle sjunga i trekörer. Vi hade ingen kille i våran grupp, så jag fick ta killstämman, men det har jag inget emot! Vi hade det redigt stressigt i min grupp, för vi skulle sjunga upp för Malin först, och jag var den duktigaste pianisten i gruppen, så jag fick vara den som lärde ut stämmorna, och känner inte riktigt att jag är en hejare på det :P haha men vi satte det i alla fall, men Malin tyckte vi sjöng alldeles för mesigt eftersom det var en rocklåt. Och det är jag verkligen beredd att hålla med om! 

Andra och sista lektionen var dans. Där hade jag samtal med Jonna. Hon sa att hon hade blivit jätteglad för att jag kom in precis i sista stund, så att det blev en till dansare :) Sen sa hon saker som jag var ganska medveten om sedan tidigare, att jag ska jobba för att få mjukare armar, förlänga mina ben och inte dra ihop lårmusklerna och gärna göra lite extra sit-ups så att jag har lättare att hålla taget i magen. Vi fick också kolla på de danserna vi filmade in och det var kul. Min grupp fick en massa beröm för att vi var så synkade!

Nu sitter jag och väntar på pappa, han kommer snart och då ska vi hämta upp Rebecka i Markaryd och sen bär det av hemåt!


Grattis Jossan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0