MKC 2010

Är ensam hemma i lägenheten nu, för Lisa åkte iväg till Kristianstad för lite shopping. Kände att jag har maaassor att göra så jag stannar hemma och övar och fixar lite av varje!

Igår var det Viktor och Folkes efterlängtade Mario Kart Championship 2010. Riktigt seriösa grejer vill jag lova! Vi började med att skåla i champagne och sen höll The Hosts ett mycket väl inövat invigningstal. Jag var faktiskt mycket mycket nära att ta mig till slutspel, men efter en extremt jämn duell med Kajsa slutade jag på en hedrande 7:e plats. Inte alls oväntat stod värdarna själva som etta ochh tvåa, men min roommate Lisa knep tredjeplatsen och vann en mycket fin liten skateboard som vi nu alla förväntar oss att hon ska ta sig till skolan på varje morgon!

Kvällen bjöd även på Idol och en massa galna lekar och härliga skratt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0