Mina höftböjare!

Sjuuukt vilken träningsvärk jag har i höftböjarna! Trodde det skulle bli bättre idag när jag dansade, men det blev snarare tvärtom... Shit! Mosse satte ganska bra ord på det när han sa "Jag har aldrig känt såhär förut!" Haha riktig inlevelse var det med!

Igår hade vi grillning nere vid sjön med de i klassen som var kvar här i Bjärnum över helgen. Och efter det blev det tv-spel och film och en massa smarta visdomsord och pepptalk hos Viktor. Riktigt nice!

Idag har jag tränat dans och sång i skolan. Vi ska sjunga upp en visa för halva klassen imorgon, så det gäller ju att träna! Min heter Lyckan och är jättefin, men inte alltid lätt att komma ihåg texten! Men det ska bli jättekul så klart :) Vi har väldigt mycket att öva in till måndag och tisdag faktiskt! Utöver visan så ska hela dansuppvärmningen sitta, och så är det mickteknik på tis, då blir det Sk8er Boi för mig och dessutom måste jag kunna min jazzlåt tills sånglektionen! Sen har vi ganska mycket teoretiskt att göra i Musikalkunskapen och helst ska man hinna läsa högt 10 min varje dag för att träna sin talröst.

Jag har hunnit få upp lite av mina tavlor nu i helgen, vilket gör att man ännu mer känner sig som hemma!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0