Känslofylld start på dagen..

Den här dagen fick lite oväntat en lite känslofylld början, när vi skulle redovisa våra interpretationsuppgifter. Det slutade med att hela gruppen satt och storgrät, för att man blev så berörd av den som läste. Det verkar som att även de andra grupperna hade ungefär samma stämning, för de flesta kom ut från lektionen lite röda i ögonen och rosiga om kinderna! Sen hade vi TP och vi är ganska klara med första scenen så det är på rätt väg. På baletten körde vi helt nya övningar, som var ganska mycket svårare, men det är ju bara kul med lite att jobba på, tror dock inte att jag kommer komma ihåg så mycket av dem så att jag kan träna.. Sist hade vi mickteknik, man skulle sjunga musikallåtar och jag gjorde Good Morning Baltimore från Hairspray. Det gick bra, förutom att sluttonen fuckade upp totalt! Men jag fick höra att det var mitt bästa framträdande hittills och att jag jobbade bra med ansiktet så det var kul! Till nästa vecka ska vi träna in duetter. Jag och Pontus ska sjunga The One That I Want från Grease, kommer nog bli grymt, men kan inte säga att den ligger bekvämt för någon av oss så vi får kämpa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0