Jag har köpt en palm

Vi började dagen med ett riktigt hårt fyspass, fruktansvärt jobbigt, men ack så nyttigt det är. Vågar dock inte lova att jag kan röra mig över huvud taget imorgon! Sen var det kör och vi fick en jätterolig uppgift, där man skullt göra som en talkör. Man använde en låttext och så fick alla varsitt ord/mening eller ljud ur den och så skulle man upprepa det så att det lät bra ihop! Haha lite kass förklaring kanske, men jag gjorde mitt bästa!

Efter skolan blev det dansträning och jag har en liten filmsnutt som jag ska visa sen, när den har laddat klart!

Sen följde jag med Hanna och Dag som skulle till IKEA i Älmhult och handlade lite nödvändiga saker till lägenheten, bland annat en palm! Så här mysigt och trångt blev det i bilen hem.



Hanna påpekade förresten idag att hon tycker att Mariette är jättelik Mariah Carey, så jag var tvungen att kolla upp och jämföra! Och visst kan man se lite likheter?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0