Imorgon gäller det!

Idag har varit en riktigt bra dag! Vi började med hip hop på dansen och fortsatte på koreografin vi fick igår. Jättekul verkligen med en annan stil och även om jag inte känner mig så hemma så är det skitkul att försöka och hitta rätt känsla. Sen hade jag sånglektion och Stefan pressade mig till värsta hårdrocksskriken! Haha inte riktigt vad jag är van vid, men haha shit vad grym man kände sig när det satt och jag var nästan lika fysiskt trött som efter dansen! Efter lunch hade vi dramalektion, där temat var trygghet. Vi skulle leda runt varandra när den ena blundade och sen skulle man stå i mitten av en ring och blunda och falla så att de runt om tog emot en. Och till slut skulle man blunda och så skulle någon komma och ta på en och förmedla en känsla, vi körde bara med snälla känslor så det var riktigt mysigt! Haha låter kanske lite skumt, men så kan det vara! Sen var det bara TP kvar. Vi finjusterade manuset och satte applådtacket.

Nu är det snart rep för modevisningen och sen blir det genrep med teaterproduktionen som ska visas upp imorgon! Äntligen! Vi har satt ihop den helt själva och jobbat med den i 6 veckor så shit vad konstigt det kommer vara efter imorgon när det bara är slut helt plötsligt!

Men konstigt nog känner jag mig sjukt mycket piggare idag, när det åter var tidig morgon som gällde, än igår när jag kunde sova till halv 10 och bara hade två lektioner. Förstår inte riktigt hur det hänger ihop..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0