Direkt från Bjärnum till huvudroll?

Idag hade vi MuKu hela förmiddagen och såg bl a en film om svenska uppsättningen av Miss Saigon. Det visade sig att hon som hade huvudrollen kom direkt från Bjärnum, så det kändes helt sjukt, typ som att någon av oss i klassen skulle få en sådan roll efter detta året! Det var så att man fick gåshud när Helena berättade det!

Efter lunch var det drama, men efter halva var jag tvungen att gå ifrån för att ha sånglektion. Stefan, som jag egentligen har, fick en bebis igår, så därför var det vikarie och hon var jättebra! Jag tränade på min jazzlåt och fick prova att sjunga den både förälskad, arg och full. (Känns som något tema här att jag ska spela full, kanske en pik att jag behöver slappna av mer?)

Sista lektionen var dans och vi började dansa 4 och fyra för klassen, för att träna på att få kritik. Jag hann inte idag så jag vet vad som väntar imorgon! Ser fram emot det!

Efter skolan läste vi igenom hela TP-manuset och det känns riktigt bra! Nästa vecka ska vi börja träna på riktigt!

Kollade Idol även ikväll och jag tycker det har varit många bra hittills i år! Bl a tjejen från Angered som Bagge sökte upp på hennes skola och även hon finska som hade jättecool stil!

Kan också passa på att berätta att flyg och biljetter till Stockholm är bokade och betalda!!! Yeah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0