Bra dag!

Idag har det mesta gått min väg!!! Riktigt nice! Vi började dagen med Röst & Tal, ganska rolig lektion fär jag bl a fick prova på att läsa en Astrid Lindgren-saga och spela aspackad. Sen var det TP och vi blev klara med hela manuset och ska läsa igenom allt tillsammans i gruppen imorgon. Efter lunch hade vi balett och det gick hyfsat, fast jag tror seriöst det är något fel på min vänstra höft, att jag har överansträngt den eller fått någon kramp eller något! Får se hur det känns att dansa imorgon! Sista lektionen var mickteknik, där jag körde Sk8er Boi av Avril Lavigne och jag fick verkligen det bästa berömet jag hade kunnat tänka mig av Malin, sångläraren. Jag vet ju att jag är den sista reserven som kom in här och känner kanske ibland att det betyder att jag ligger lite efter alla andra, men efter att jag hade gjort min låt sa Malin "Shit vilken tur att vi fick Eva och inte den där andra tjejen som egentligen skull gått här!" Snacka om att det var precis vad jag behövde höra! :D:D:D:D:D Jag fick jättebra respons och det kändes bra, för jag har lagt ner väldigt mycket tid på att träna!

Efter skolan planerade jag och 5 till från klassen en Sthlms-resa i december, där vi ska och kolla på Idol-finalen och We will rock you! Kommer bli gryyymt!!!!!

Nu ikväll var Anna här och vi kollade på Idol tillsammans. Tvekar ju skarpt på att något kommer kunna matcha förra säsongen alltså, när en viss Halmstadsbrud sjöng sig rätt in i hjärtat på mig, men kan vara kul att kolla i alla fall!

Det har varit en bra dag helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Såååå roligt att läsa din blogg och gud va skönt att höra att det går bra för dig och att du trivs! Saknar dig :)

2010-09-08 @ 01:00:16
URL: http://jonnasdiary.blogspot.com/
Postat av: Emmy

Ååh, vad härligt med så bra beröm!! =)

Och håller med dig, tror inte det finns nån som matchar Mary i nya Idol! Men måste ju se audition som var i Luleå sen, där spelade ju Mary!! =D <3

2010-09-08 @ 20:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0