Are you scared of me? A-are you scared of me?

Idag började jag med dans igen och vi har kommit ännu längre på Scared of me-dansen. Jag gillar den jättemycket! Ska försöka filma den någon gång, kanske i helgen, så att jag kan lägga ut och visa! Sen har vi jobbat mycket på vårat manus och även hunnit med en dramalektion. Efter skolan blev det några extra timmar dans, vi tränade på uppvärmningen och koreografin och jag hjälpte några klasskompisar med vissa steg och övningar som är lite klurigare. Men shit vad trött och hungrig jag var efter det! Det är inte lätt att prioritera maten mitt i allt som ska göras minsann, men äta bör man annars dör man! Så gissa om middagen smakade gott när den äntligen fick slinka ner! Borde nog tänka på att ta med lite frukt till skolan ifall att man stannar ett tag, men det är ju så svårt att veta innan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0