Söndag mitt i veckan

Nu sitter jag här i skolan efter denns långa vecka, som i praktiken bara har gått lite mer än halvvägs. Vi kör fulla skoldagar (och lite till) 12 dagar i rad nu, från förra måndagen till fredagen som kommer! Dvs 7 av 12 är avverkade nu. Det behövs verkligen, för det är så sjukt mycket att repa in, men det sliter ganska mycket på ens kropp och tidvis humör!

Nu i helgen har vi repat slutmedleyt. Det är verkligen bra, både sång- och scenmässigt, men jag kan säga att om jag hade suttit i publiken hade jag nog blivit rätt så rädd!

Vi lär oss nya danser, stämmor, stageingar, kommer på repliker och karaktärer och tränar tränar tränar dagarna i ända. Det känns grymt, det är ju verkligen det man är här för och nu när vi har en show bara några veckor fram känner man verkligen att det är ett konkret mål som alla jobbar tillsammans mot. Och biljetterna håller redan på att sälja slut, så populära är vi ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0