Shriima Kalima Adhima Pahima

Idag har vi repat in la grande finale på vår höstshow. Jag ska köra i mikrofon och dansa samtidigt! Hjälp, kortslutning i hjärnan! Haha men med lite träning ska det nog gå! (Rubriken kommer från en bit av låten btw.)

Har även dansat mycket idag, har fått nästan alla mina koreografier nu, bara en liten bit till som vi ska få imorgon, kommer innahålla lite stagefighting om jag har föstått rätt, så det blir fett!

För övrigt så snöar det här nere i Skåne ikväll, inte okej! Visst, hellre snö än slask, men det är ändå på tok för tidigt! Inte ens november än ju, snön brukar ju knappt komma förrän i februari annars! Inte så stor chans att den ligger kvar dock..


Snö på vintern har jag inget emot, men NU? Och här nere i söder dessutom?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0