Movie-Mix

Idag var det den där dagen som är ungefär som julafton för oss Bjärnumselever: KOLLATIONERINGEN!!!!! Vi gick igenom hela höstshowen, vilka låtar som ska vara med och vem som ska säga, sjunga och dansa vad. Tror verkligen att det här kommer bli helt grymt!!! Massa bra musik och en bra blandning på power, rock, soft och massa annat! Det kan verkligen bli jättebra. Vill inte avslöja allt för mycket, för jag hoppas ju på att några av er kanske ska pallra er ner till Skånelandet och kolla på oss! ;) Hehe! Men låten som jag kommer sjunga är iaf Up Where We Belong, en duett med Dag! Vi har precis tränat en liten stund och det känns redan bra!

Helgen var jättebra. Modevisningen var skitkul, och mina föräldrar kom helt oannonserat ner och hälsade på för att kolla, det gjorde mig verkligen glad! Kändes kul att få prova på att få gå modell, något som jag med mina knappa 165 cm förmodligen inte kommer få göra allt för ofta! Sen var det party i Hässleholm på kvällen. Fick verkligen dansa loss och alla M1:or var så goa och glada, så stämningen var verkligen på topp! :D Igår tog jag det bara lugnt hela dagen och vilade upp mig för att kunna ge allt nu i veckan ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0