Lugn kväll

Idag har vi jobbat lite med våra teaterscener i showen, vi fick ta en som vi själva inte skulle vara med i, för att ge inspiration til varandra. Sen har min 10-grupp, dvs trivsel/fikagruppen planerat lite som vi ska göra för att höja stämningen när det kommer bli som stressigast och som mest att göra. Redan idag tejpade vi upp en kramruta i matsalen, där man kan ställa sig om man behöver en kram! Och vi har mer fina saker på lager ;)

Efter skolan blev det en fika på Conditoriet med Viktor, Alex och Matilda, för att koppla av lite. Första gången jag var där faktiskt och det lär inte bli sista! Riktigt mysigt och inte allt för dyrt ställe! Sen visade det sig att jag blev ledig resten av kvällen, för jag ska köra på det medleyt vi skulle lära oss koreografin till och dansen var tydligen så energisk att man inte kunde sjunga och dansa samtidigt, så jag och de andra som har kör fick en night off. Lite skönt såklart, men jag hade verkligen väntat mig att träna hela hela hela tiden nu när showperioden har dragit igång, så det har börjat förvånansvärt lugnt, både igår och idag! Haha påminn mig om att jag sa det någon gång i mitten på nästa vecka, så får vi se om jag fortfarande håller med ;)

Här är förresten länken, om någon är intresserad av att läsa om eller boka biljetter till vår höstshow (under fliken "Bjärnum") :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

Kramruta! Va fint! Men fan vad jobbigt om ingen kommer och kramr en när man står där! =S

2010-10-12 @ 19:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0