Hässleholm, the big city

Skulle blivit en kväll helt ensam hemma framför Idol igår, men helt spontant, 5 min innan bussen gick bestämde jag och Hanna att jag skulle åka in till Hässleholm och hälsa på henne istället så att vi kunde kolla tillsammans. Så jag rafsade ihop mina grejer och rusade ner till busshållplatsen och hann precis! Spontanitet är bäst!

Tycker verkligen att många var bra i Idol igår och både jag och Hanna var riktigt nöjda med de som gick vidare! Känns ju lite extra viktigt i år att de två finalisterna är grymma, eftersom vi ska se THE BIG FINAL i Globen i vinter! Wohooo!

Så jag sov hos genne igår, för det går inte direkt många bussar här ute på vischan! Sen gick vi på stan idag och det blev en del shoppat på H&M för båda två! Man hinner ju knappt med sådant nu för tiden, så det är bara att passa på! Sen mötte vi upp Alex och åt och fikade. Jättemysigt! Ikväll blir det This is it! och pizza hade vi tänkt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0