Alla M1:or är gryyyymma!!!!

Nu är det en trött men mycket nöjd tjej som sitter här och skriver! Idag har hela dagen bestått av sång- och dansredovisningar. Först fick vi se på den andra gruppens dansredovisning och jag måste säga att de verkligen överraskade positivt, vi är indelade efter hur mycket man har dansat innan och det här var alltså den gruppen som är lite mer nybörjare. Men de gav verkligen allt och var så bra att Jonna, våran danslärare, höll på att börja gråta.

Sen var det våran tur att redovisa våra pop/rocklåtar. Jag var verkligen orolig för att rösten skulle spricka, för min låt ligger väldigt högt och Stefan har fått mig att verkligen ta i på alla toner så att jag inte fegar. Men det gick verkligen bättre än väntat och jag fick massa beröm, både för attityden och rösten och en tjej sa t o m att det var det bästa jag har gjort sedan jag började här. Då blir man lite glad i hjärtat! Alla hade verkligen fått utmaningar och alla tog sig an sina låtar med hjärta och själ och ingen misslyckades! Så sjukt bra är alla! Efter lunch fortsatte andra gruppen med sina låtar och det var likadant där. Man blev verkligen rörd och mer än en gång hade jag nära till tårar för att det var så jäkla bra!

Till sist var det bara våran dansredovisning kvar och jag var taggad som in i...! Det var jättekuuuuuul! Jag har nog aldrig varit så svettig redan efter uppvärmningen som idag, man gav verkligen de där lilla extra! Det var skitkul att få visa andra gruppen + alla lärare vad man kunde! Och jag tror att känslan i koreografierna var rätt bra med! Såååå roligt var det!!!!!!

Efte skolan hade vi genrep inför modeshowen och det mesta satt som en smäck, sen har jag och Anna haft filmkväll ikväll. Imorgon är det studiedag så då ska jag passa på att vila mina värkande muskler och min trötta hjärna och tagga inför lördag då det är catwalken som gäller!










 


Kommentarer
Postat av: Emelie

shit, riktigt bra! fast riktigt svår låt, så känns lite föööör svårt ibland om du förstår vad jag menar? ;) hahaha, men fortsätt kämpa, du är RIKTIGT bra!

2010-10-09 @ 16:56:57
URL: http://emeliehoglund.blogg.se/
Postat av: azra

oj, wow! grymt :D



ingen lätt låt, men wow vilken fin röst du har!

2010-10-14 @ 22:22:22
URL: http://aazrah.blogg.se/
Postat av: Michaela Glader

Hej eva! guud va duktig du är :) kram på dig

2010-10-16 @ 17:09:31
Postat av: Alex

Håller med Emelie, men alltså, riktigt bra röst har du! :)

2010-10-18 @ 15:31:37
URL: http://www.alexandrathornberg.com
Postat av: Sophie M

Du är jättebra :D

2010-11-02 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0