Vilken vecka!

Jag har verkligen en helt fantastisk vecka bakom mig! Känns inte alls som att det bara var 8 dagar sedan jag kom tillbaka hit efter höstlovet, för det har hänt så mycket! Det har varit helt underbart att stå på scen hela helgen och publiken har uppskattat oss otroligt mycket! Igår var 9 pers av mina nära och kära här och kollade och de var helnöjda allihop! Min faster Monica råkade även fylla år igår så hon hade med sig tårta och grejer och bjöd alla på! Dalia stannade kvar här i Bjärnum över natten och sen gick vi en sväng på stan i Hässleholm idag. Nu kommer snart några klasskompisar som ska hjälpa oss att äta upp den överblivna tårtan! :)


Dallan & jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0