Nyklippt och nyslingad med hela och fina tänder

Idag blev det en riktigt tidig morgon, för jag skulle nämligen till tandläkaren. Var lite orolig för att jag skulle ha hål och få gå på en massa dyra återbesök (suger ju lite att man har fyllt 20 och måste börja betala) men jag hade skött mig ordentligt och allt såg bra ut!

Sen var det dags för slingning och klippning. Inget som syns jättemycket, men det känns fräschare och det är kul att ha fixat till sig lite innan showen, även om jag inte har jättemörk utväxt så är det skönt att få bort den!

Det blev också ett par ärenden på stan, annars har det varit en väldigt lugn dag. Idag har jag märkt hur trött jag uppenbarligen är! Haha tog mig en tupplur mellan tandläkaren och frissören och råkade även somna framför tv:n nyss, så även om jag inte har märkt det så mycket tidigare så har jag kanske några sömntimmar att ta igen!


Från förra årets höstshow. Ca en vecka kvar tills våran har premiär! Shiiiit :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0