Ny vecka

Nu har veckan börjat idag kan man säga, eftersom vi var lediga mån-tis. I måndags blev det Harry Potter i Hässleholm med ett gäng från klassen. Den var riktigt bra, särskilt eftersom det var ett bra tag sen jag läste boken, så jag satt inte och störde mig på alla detaljer de hade ändrat, för jag kom inte ihåg dem! Jobbigt att den slutade mitt i bara, väntar med spänning på part 2!

Igår blev det sånt där nödvändigt som handling, matlagning och tvätt och även några timmar i skolan för att öva dans och sång. Och nu har veckan börjat igen. Jag och Angelica är i full gång med våran duett och fick till och med beröm idag, för att vi hade övat in den så bra :) Har håltimma nu eftersom vi hade sånglektion i morse och snart är det improvisation på teatern!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0