I'm going home

Idag åker jag hem till Kungsbacka efter 6 veckor i sträck här nere. Har faktiskt aldrig varit hemifrån så länge förut!

Veckan har varit väldigt händelserik. Vi har satt både ljud och ljus till showen. Shit, nu i helgen har man verkligen fattat hur grymt allt kommer bli. Innan har vi tränat alla nummer till cd, men nu när man fick höra hur det verkligen kommer låta, med liveorkester och vi själva som sjunger blir det ju ett helt annat tryck, och så begåvade som alla är så blir det rent ut sagt sååå jäääävla braaa! Vissa är ju bättre än originalet! Jag var nära att börja gråta på vårat tecknade film-medley för det var så pampigt!

Igår var det Halloweenfest hos Dag för oss som inte åkte hem direkt igår efter skolan. Bra läge för oss att träna på att se läskiga ut, för det måste vi kunna i showen ;)

Nu ser jag verkligen jättemycket fram emot att komma hem, träffa vänner och familj och ha det riktigt skönt! Vila lite efter dessa sjukt intensiva veckor, hämta nya krafter och låta alla låtar, koreografier ooch repliker sjunka in lite.


Kommentarer
Postat av: Kristin

Åh vad roligt att du har en blogg, en till som jag måste följa :) Ha det så bra, pusss

2010-11-01 @ 22:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0