Höstlov

Nu har jag kommit in i det lite att vara hemma igen. Kändes riktigt konstigt från början måste jag säga! Igår gick jag en sväng på Kungsmässan med Stinisen och lite senare åkte jag in till Dalias lägenhet i Gbg, som hon precis har flyttat till. Den var jättefin och mysig, även om golvet lutade en del! Vi kollade på film och proppade i oss en massa godsaker och hade det allmänt bra!

Idag har jag varit på stan i Gbg heeeela långa dagen. Jag och mamma åkte in redan före kl 10. Ganska smart drag faktiskt, för med tanke på att det är höstlov så var det fullt med folk i stan, men alla var dock inte så morgonpigga som vi, så i början var det rätt lugnt! Jag köpte rätt så mycket smink. Behövde förnya förrådet ganska rejält nu inför showen. Jag fick hjälp av en jätteduktig tjej från MaxFactor så jag hoppas jag hittade rätt produkter som kommer se bra ut på scen. Hittade även ett par fodrade vinterskor och några mysiga tröjor.

Sen träffade jag Sandra så fort hon hade slutat. Alla har inte fördelen som vi på folkhögskola som har höstlov ;) Vi gick runt ett tag innan vi bestämde oss för att åka hem till henne och chilla lite innan vi mötte Jossan och Johanna för en fika i stan. Så himla kul att träffa alla vänner!!!! Bli uppdaterad om det senaste skvallret, prata roliga minnen och vad man har för planer och såklart skratta en hel del! Det har varit en mycket bra dag men nu är jag helt slut!


Det var några år sedan denna bilden togs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0