Snyftfilm

Bion ikväll var jättebraaaa! En riktig gråtfilm och jag och Sandra satt där och storbölade tillsammans med alla 14-åringar som utgjorde resten av publiken! Verkligen sevärd film som jag kan rekommendera!

Efteråt hade vi rätt mkt tid innan pendeln gick så vi passade på att göra något vi ALLTID drömt om: att åka Gothia Towers-hissen! "Det är liksom en sån sak man måste göra innan man dör!" sa jag till Sandra. "Typ som att hoppa bungyjump." Nu är det gjort i alla fall och det var allt så det pirrade i magen när vi kom upp en bit. Också detta är något jag skarpt kan rekommendera. Dock sneglade garderobsvakten lite konstigt på oss när vi i stort sett bara åkte upp och vände, men det var det värt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0