Imorgon

Det verkar som att det blir SM till slut, jag har varit orolig in i det sista för om Bona ska följa med, eftersom hon är sjuk. Hade inte varit så kul för mig att åka dit utan att känna någon enda. Men hon har bestämt sig för att köra ändå. Kanske inte det bästa för hennes hälsa, så vi får hoppas att det inte blir några komplikationer!!!

Men jag är i alla fall jättepepp på att tävla!!!! Wihoooo! Och jättepepp för att se Sverigeeliten i disco, de är så sjukt duktiga att man får tårar i ögonen! Ska bli särskilt kul att se James & Belinda, som tävlar i pardisco och bland annat vann VM 2007! Jag blir lika sjukt imponerad varje gång jag ser dem dansa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0