Fett taggad

Asså nu är jag så pirrig i hela kroppen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Har sån energi så att jag skulle kunna springa ett helt marathonlopp (kanske inte skulle var det bästa för min hals dock!? ;) haha ). Imorgon ååååker vi! Kommer bli en sån sjuuuukt bra helg! Har redan sagt det hur många gånger som helst men det kan inte sägar för många gånger! AAAAAaaaaaah kommer bli toppen verkligen! Kan knappt vänta tills imorgon och förstår inte hur jag ska kunna få en blund inatt när jag är så här pepp redan nu!

Förresten var treornas slutproduktion jättebra, bättre än jag hade väntat mig! :D Det enda jag saknade var en lite maffigare final, för finaldansen var jättebra, men om jag hade gått i trean hade jag verkligen velat sluta med ett äkta pampigt finalnnummer i klass med våran This is is, så att tårarna sprutar lite här och var. Men verkligen bra jobbat alla dansare!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0