Baby remember my name

Var inne på HBT-festivalen idag eftersom Mariette skulle spela där. Först tänkte vi gå med i regnbågspromenaden och vi stod där beredda med flaggor från flator.se och allt, haha, men sen kände vi oss lite felplacerade och insåg att det var smartare att ge sig av direkt mot Götaplatsen om vi ville ha bra platser. Halvvägs upp på avenyn utblister Azra "Lyssna det är My Desire". Vi andra fattade ingenting hahah men sen förstod vi att det var Mariettes soundcheck så vi sprang upp till Götaplatsen och lyssnade på resten av den.

Sen blev det gala och det var nog tur att vi gick dit i förväg för när paraden anlände blev det rätt packat med folk! Vi fick bland annat se två killar som gifte sig och Jonas min gamla balettlärare var med i en kör och sjöng "Ingen sommar utan reggea" för full hals!

Sen kom Mary och bandet och det blev My Desire, Lies Beyond och Because The Night. Texten satt väl inte som en smäck om man säger så, men Mary gav ALLT och det var skitbra! Efteråt pratade vi med henne och kramade henne när hon kom ner från scenen. När hon kramade mig sa hon "Hej Eva!". Jag blev helt chockad jag har ju inte vågat hoppats på att hon kan mitt namn ännu, så jag sa "Va? Kan du mitt namn?" och då svarade hon "Men det klart! Ni tror att jag är helt borta eller?" hahahaaha såååååå glad blev jag! Hon vet vem jag är och vad jag heter! :D:D:D:D:D Mycket bra dag!!!!

Bl a Kitty Jutbring var programledare


Vacker


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0