Showdance

Varför är jag så trött idag? Har ju fått sova mina 10 timmar och allt! Menmen, ibland ska man ha sådana dagar med!

Hade en jättelugn och skön morgon innan jag och Sandra åkte ner till dansklubben för att ha våra grupper. Börjar närma sig slutet av terminen nu så det är inte jättemycket kvar att lära ut. Om vi får som vi vill ska de ha en riktig uppvisning med, antagligen på Kungsmässan, men man vet ju aldrig..

Hoppas att min hals känns okej så att jag kan vara med fullt ut imorgon i skolan och på discon. Den har varit lite si sådär det senaste och jag vet inte om det är spåren av körtelfebern som sitter kvar.. :S Men idag känns det ganska bra så snälla säg att det är över!


Jag vill ha en OS-mössa!!!



Fiskspelet är numera en klassiker



MaryJet igår



Bästaste <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0