Jag + folsyra = inte sant

ÅÅÅH filmen var riktigt bra alltså! Skrattade så jag grät när Lisa Minelli sjöng Single Ladies, speciellt eftersom det finns så många roliga minnen med den låten så det var verkligen klockrent!

Sen måste jag bara säga att jag har upptäckt att jag inte gillar en endaste sak som har folsyra i sig... Har typ brist på det så måste tvinga i mig masa saker, typ lever och spenat... Eller ja, jag borde tvinga i mig det, men spenat liksom? Det är ju omöjligt! Ruccolasallad ar något av det godare jag har hittat med ändå.. BLÄÄÄÄ! Ska göra en sallad imorgon med en massa andra goda saker i och smyga ner något med folsyra så det knappt märks, så kanske jag lurar mig själv. Gick ju till läkaren pga mitt bortdomnade ben så slutar det med att jag ska äta spenat!? Hallå vad gick snett liksom!

Var hos Sandra nu ikväll och fixade musiken till discon på torsdag! Bara det inte regnar kommer det bli greeeeat! Verkar som att vi ska dansa vid 19 någon gång.




Spenaten är inte min vän..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0