Uppklädd i Tölötröja

Spelningen gick väldigt bra faktiskt, var dock inga dansare, (hmmm!) så lite mindre för mig att göra, men det är min bästa spelning som tamburmajor hittills! Satte alla avslagen trots att det var många icke dans-låtar och det är jag stolt över! Det enda problemet var att komma dit! Anlände till Frihamnen 16.48 och vi skulle ställt upp fem i. Dessa fruktansvärda rusningstrafiksköer asså! Panik!!! 

Sen blev det en skogspromenad med Sandra, den stackaren som varit sjuk hela veckan. Men nu verkar hon vara på rätt väg igen. Vi åkte och hämtade Linda efter hennes fotbollsträning med. Och av en slump hade jag på mig Tölö Damjuniorer-tröjan, som jag aaaaldrig har på mig annars! Det var ju bara tänkt att vi skulle gå en promenad, så jag slängde bara på mig en myströja jag hittade liksom. Haha så jag vågade inte gå ur bilen på Hamravallen för det känndes typ som att folk skulle tro att jag hade "klätt upp mig" speciellt för att vi skulle åka dit! :P hahahaah eller att jag alltid går runt i min gamla Tölötröja från 2005. Och Sandra hade passande nog en grön tröja med vita ränder så vi höll oss i bilen!


Vi på Liseberg i måndags:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0