Tack Kba kommun för våra skolkort!

Jag och Dallan passade på att utnyttja våra skolkort idag (för de går ut den 15:e) och åkte ner en tripp till Varberg. Hade ju planerat att det skulle vara strålande solsken, så att vi kunde ligga och sola och bada i Apelviken hela dagen, men nähe vädret ville visst något annat och istället blev det spöregn.. Så vi tog en sväng på stan, satte oss på ett café och åkte sedan hem till Linnéa och kollade på Bröllopsduellen! Det blev väldigt mysigt det med, men nästa gång vill jag ha sooooool!!!!

Har fått reda på resultatet från Bjärnum idag också! 10:e reserv blev jag, så det var väl rätt så bra! Har ingen aning om hur många som brukar tacka nej, men det betyder ju i alla fall att chansen inte är helt borta och att de gillade mig litegrann i alla fall så det är ju kul! :)

Men ändå ganska jobbgt att inte veta säkert, jag vill ju gärna planera hur det ska bli till hösten ju!!


Mmmmmums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0