Slut på äventyret

Ingen fortsatt BA-audition för mig tyvärr.. Menmen jag har gjort riktigt bra ifrån mig och är väldigt nöjd! Men lite bitter har man faktiskt rätt att vara så därför måste jag flika in att det är lite konstigt, för av alla jag har sett så har jag varit i stort sett bäst på dansen, i alla fall helt klart på koreografin och dansen är ju ändå 50% av de proven vi har gjort så det borde ju ha ganska stor inverkan eller!? Bara en liten parentes sådär ;)

Men nu ska jag köra stenhårt på PAS ett år och jobba järnet med sången och teatern så vem vet kanske går det hela vägen fram nästa år?

Förlåt för lite bildlösa inlägg nu det senaste, ganska tråkigt jag vet, får bli bättre på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0